Prin "WEBMIN" administrati inclusiv site-ul dvs de vanzari online fara un efort suplimentar de timp, personal calificat, costuri - fiind legat la baza de date comuna cu depozitul sau / si magazinul dvs. Va sprijina in luarea deciziilor manageriale pe baze unor informatii inteligente oferite in timp real.
Magazinele dvs opereaza vanzarile, direct pe aplicatia "WEBMIN" si astfel puteti urmari online vanzarile, stocurile putind lua decizii de achizitii sau schimbare de pret online.

De ex : doriti sa reduceti pretul la un produs care nu se vinde – vazand stocul online nu este necesara numararea efectiva a produselor – schimband pretul la orice ora produsul respectiv se va incasa cu pretul nou din acel moment , iar pentru contabilizarea diferentei de valoare se genereaza rapoartele necesare .
Castigati timp substantial prin primirea comenzilor de la clientii dvs online – clientii care comanda produsele dvs vor avea acces online la aplicatia "WEBMIN" prin site astfel introduc comenzile la orice ora doresc - nu pierdeti timpul preluand comenzile prin telefon, sau introducand comenzi primite pe fax. Toate comenzile primite devin factura prin cateva click-uri, fiind disponibile online.

Clientii pot urmarii starea comenzilor online, astfel se pot pregatii pentru primirea, achitarea comenzilor. Urmariti fiecare colet sau comanda livrata pana la destinatar . "WEBMIN" ofera toate rapoartele contabile pe care departamentul contabilitate ( oricare folositi dvs ) le va solicita. Introducand doar sumele totale ale facturilor in programul de contabilitate folosit actual, puteti avea un control dublu prin care verificati daca s-au omis eventual anumite facturi sau vanzari .

Pe de altă parte e mult mai usor să va instruiti angajatii pentru folosirea unui singur sistem decât pentru mai multe aplicatii diferite. Are abilitatea de a se adapta rapid la schimbarile permanente ale mediului comercial cu intreruperi minime ale activitatilor companiei. In timp ce alte aplicatii se achizitioneaza pe module – fiecare cu un cost aferent - "WEBMIN" este disponibil integral pentru fiecare beneficiar, astfel chiar si un client cu volum mai mic are acces la resurse de gestionare avansata fara costuri suplimentare. Compania dumneavoastra va avea de castigat prin utilizarea aplicatiei, scutind resurse si timp si reducand costurile. Activitatea dumneavoastra comerciala va dobandii astfel flexibilitatea si energia necesara dezvoltarii viitoare. Comunicarea intre companie si clienti va deveni mai rapida si mai eficienta.

"WEBMIN" este mai mult decat un program de gestiune, pentru ca reorganizeaza toata afacerea dvs. Deveniti mai profesionisti, mai eficienti, cu un control online dublata cu controlul departamentului financiar-contabil. Implementarea unui sistem de gestiune performant reprezinta un pas important pentru orice afacere, atat din punct de vedere tehnologic, cat si financiar. In acest context, "WEBMIN" ofera posibilitatea accesarii aplicatiei in formula : SaaS (Softwer as a service):
  • - Cum decid implementarea aplicatiei "WEBMIN"
  • - Desemnati echipa de analiza a sistemului ( manager general , contabil , manager depozit , manager magazine etc .)
  • - Analizati costurile de implementare :
    • - asigurarea de acces la calculatoare la fiecare punct de lucru , fiecare utilizator .
    • - asigurare retea internet de mare viteza ( RDS , RMTCOM , mobile etc )
    • - imprimanta
    • - cititor cod de bare ( optional )
    • - casa de marcat cu interfata PC .